Tuesday, October 12, 2010

wajahku KELAT~ mencari sbbnya..

assalamualaikum...

hehehehehe(gelak dulu)..pstu monolog plak(' blog ku reput') hahhhaa...then bru mukaddimah~

ye tuan2 dan puan2 sekalian..bertemu kembali kite di blog yg tuannya xbrape nk kisah ni kan?..apakabar sume? ..diharap sihat2 belake...saye.. tuan nyer blog?owh..baik2 sje(even xbpe nk baik ckp jela tgh bek)...ermmm..ape crite?..bykkkkk(sbb da kt stgh taon x menghupdet hahaha)..well..sudah mghabiskan prktkum kedua..sdg menunggu yg ke tiga(ceh..cam tgu org bersalin plak)..

tetibe rse skematik plak..oittt! cik rosanne..dah2..xyh merepek pnjg2..haaa..mai sini nk habaq sat ..la ni..aku (hilang plak sopan santun..hehe..tp xpela) tgh sedih meh...sbb??leh x kalo aku ckp aku pn xtau sbb ape?muke kelat toksah kate..lg kelat dr getah buat lgst..xtau kelat buah lgst?? g amik lgst kt tgkai yg bru petik tu pastu kunyah sebiji2..kalo xrse lg..amik segugus tu kunyah sekaligus..sekaligus la..bkn bt jus!kalo xrse jgk..tuh makne nyer lidah kne ganti bru..hahaha
hurmm.. rmai je yg perasaan muke kelat ni..tp ade sorg je yg brni tgor..tgor je la kan..sbb xpenah la plak de kes ble org tgor aku yg tgh bad mood ni kena sumpah jd katak puru ke, printer ke..stereng kete..xpenah lg..boleh jamin!

haaa..ble di pk2 balik..mgkin ade bberape sbb la yg aku jumpe npe jd cmni :

sebab pertama:
mmg hangin monsun timur tgh aku sdg melanda..so..ble ade yg x kne kt mte, telinga, hati ngn isi perot ku ini, maka bertiup kencang lah ia..

sbb kedua:
aku tgh bengang ngn org..ini mg xleh kate lah kn..besenyer aku xbpe nk alert gk dgn bunyi2 alarm n mulut2 org ni kn(tp alert giler kalo prut aku dah mule nyanyi)..so..tula dier..tp xkisah la..mesti aku de gak buat slh..kalo x xdela mulut org berbunyi2 kan???aku pn sdr dri jgk la..asik pk aku punyer bgg je..ape igt xde org len yg bgg ngn aku??hahah..kalo ade..beta minta maap la ye..wlupn ghayo dah abih..minta maap jgk la yo..
ape??bgg tu pe?bgg tu BENGANG ye..eja elok2 sebut molek2 ..jgn slh pham..BKN YG STU LG TU YE..(anak spe lah yg xbpe sopan ni haishhhh..)

sbb ketiga:
haa..sbb yg ketiga ni..aku xnk ulas bebanyk..hehe..npe???adelaaaa...tp point nyer " saya rindu" dah2 ..jgn tnya pe2..sbrg urusan surt menyurat xkan di layan petah lg msg kt tepon atau pesbuk..

sbb keempat:

aku tensyen la weh!..student life pe lg..esemen2!!!!(sambil pgg2 pale)..apo ko susa bonar den ghaso esemen ea..ni bolum laie kajian tindakan taon dopan..agak ea mau gugo rambut den nt..haha..

sbb2 len?? akn di pk kn nt..da ngantok..tu la kojo ea..siang td da bantai tigo jam buek kuak kupu2 kt katey 2 ..mlm ni nk yo sambung laie ..nth kuak apo plak gak ea..kalo nk tau..cubo2 la tanyo rumate den..hahhaha..

No comments:

Post a Comment