Friday, May 22, 2009

jatuh cintaaaaa..hahaha

waa...sedey2 (npe la asik sedih je aku nih hahaha..) xde mende len ke nk ckp, exm sedey, kne tipu sedey, kne mara sedey..slh fhm ngn kwn sedey..ble yg sukenyerr? hurm xpela.. tp yg ni ttp cite yg agk sedey..alkisahnya smlm aku donlod lgu.. xsmpt dgr cz tergesa2 nk kua..pastu blik da pnt..tido trus ( xstudi pown rini) pastu hr ni dgrlh..dgn comot2 bru bgn n xsempt gosok gigi trus on my ms. lappy nih..(ms. lappy tu lptop aku ler) ..first tyme dgor aku jatuh chentaaaaaa trus..tajuk lgu itu adalah 'andai ini mimpi indah'..di sebalik lgu nih ade cite. .pastu aku try la cr knonnya nk letak as lgu blog ni..tp xjd lor..yer xmo men..rse sgt terkilan..huhu.tp xpe..da de mp3 nyer kire agk berpuas ht jgk la..tp..huaaaaaa....aku stil nk letak kt cni bg org len dgr..cz cite di balik lgu ni di inspirasikn dr kish cinta penciptanya..n i think dorg sgt mnja..huhuhu.jom kte tinjau liriknya (lirik pn jd la..)


Andai ini mimpi indah

aku xpernah menyesal mengenali mu
aku xpernah menyesal hadir untuk mu
mungkin itu semua takdir jalan hidup ku
segalanya tlah bermula di saat itu

sedar ku x harusnya mimpikan hati mu
sebelum hatimu benar menginginkan ku
namun ku x bisa menipu rasa jiwa ku
kerna kini aku sungguh mencintai mu

bila ku mendengar merdu suara mu
memanggil-manggil resah nama ku
degup jantung ku mulai berubah
bila kau mulai mengungkap kata rindu
ku xsanggup meluahkan semua
bahwa akulah 'dia'

C/O:
andai ini mimpi indah
biarkan saja gelisah
izinkan terus diriku
menemani kamu

semua cerita kita
ku ungkapkan dalam doa
selamanya..selamanya...

bila kau mulai mengungkap kata rindu
ku xsanggup meluahkan semua
bahwa akulah 'dia'

ulang c/o

andai ini mimpi indah
bawalah aku bersama
andai ini rasa cinta
bawalah aku terbang bersama

andai ini mimpi indah ohh...




No comments:

Post a Comment