Saturday, June 6, 2009

smggu cuti sem..

slps seminggu cuti sem- 30 - 5 jun


rutin cuti pnjg pown bermule :

- bgun pg siap kms rumh tu sume...mkn , tido , tgok tv, g library bce novel,dgr lgu..bla..bla..bla

- isnin 1 jun: balik Bangi jap hantr adik kt UKM cz ade camp easy math..ps2 balik mktb jap amik brg..time tuh KDC tgh daftar.. aku pun redah je wt2 cam daftar sme..huhu

- selasa 2 jun : xwat pe sgt..tp sepanjang hr di temani Mikhail..tengglm jp dlm dunia dia..ptg tuh je uncle yup dtg umah..hehe..seronok dpt tgok anak dier..kawaiii!!!(comel la mksdnyer huhu)..pastu sdg enak2 berehat..tibe2..terdgr bunyi..'kring..kring..kring ..'hello kak long..meh tlong maksu bgkus hadiah n hamper tuk fmily day kite nt..?' alahai (sabo2 anis)..maka dgn menunggang moto kris abah, den pn p lah umah dier..xjauh pun sebenarnya..sesampai je di pintu mahligai dier yg sememangnya indah tu, aku tgok bertimbun brg2 nih..adeh..tp ku tabahkan ht jugak membalut dan membungkus sume jajan n hadiah tu..bygkn.. hadih tu sume tuk 14 buah family...adeh..kt kul tujuh baru ler ku blik..penat dowh..

- rabu 3 jun : hurm hr ni ditemani 26 episod Fruit Basket yg da ku ulang tyg tuk sekelian kalinya( xsure bpe kali da ) ..sedg sibuk melayan dpt plak panggilan dr some1..huhu.ktanya nk nyanyi lgu tuk aku ( tp sampai la ni xde pown..cehhh..) ..tp pesal dlm byk2 lagu, St 12 -Puspa tu jgk yg hang nk nyanyi?????..xphm..xphm

- khamis 4 jun : seawal awal pg lg da siap nk g blajar kete..penat do..ade ke patut cgu tuh suh aku berlatih sensorg..sejam setengah korg tau..berpeluh dlm kete tu..da la hr panas..nsib baik da pandai kontrol kete..kalu x maunye kete masuk workshop ,den masuk spital...grrrrr...geram2..hah lg satu lewt ptg dpt berite xbf nk btunang..ngeh2..alhamdulillah..jmpe gak dgn yg septutnya ye..wei..xyah tunang lelama..aku nk cpt nek pangkat jd untie ni..huhu..semoge ke jinjang pelamin..

- jumaat 5 jun : hurm g library jp..pnjm 3 buah bku cite..balik trus start bace( org tgh bercuti la katakan..)..maka bermulalah sifat pendiam aku apabila tenggelam brsama Will Burrow dlm 'Tunnel'. Bersama2 kitaorg mengembara hingga aku pun x hengat dunia da..hahah

isnin nt nk ke melaka pula..kite enjoy di sanaaaa..3 hr 2 mlm.huhu.. so till dat day, i will mis diz blog very much! see u then..

No comments:

Post a Comment