Tuesday, June 30, 2009

hati yg melonjak..

baru 2 minggu di mktb, tp hatiku melonjak-lonjak ingin pulang ke rumah..xtau knpe sedangkn sebelum nih diri ini bkn tergolong yg homesick..kadang tu org len sibuk nk balik tp aku xde perasaan pun..bkn xde la tp kurg...awal -awal sem lg 'kestressan' telah melanda ( xtau la kt diri sendiri je @rakan lain turut mengalami keributan itu..huh)..ni belom dapt asigment lg..tp itu la..sbg pelajar aku tidk boleh lari dr tanggungjwb..xkiralah tnggjwb apa pun yg ku pegang. yg pasti tnggjwb ku sbg hamba Allah,anak, pelajar & mnusia..dan pabila difikirkan kembali, aku menerima keistemewaan seperti rakan2 yg len-ELAUN..benda ni lah yg tidk diterima oleh org lain selain warga mktb perguruan( yg dpt biasiswa & peltih bhgian keselmatn ngra x dikira ea..i m sorrryyyyy)Dalam erti kata yg sebenar -aku amt bertuah, jd tggjwbku pd ketika ini adalah belajr..kesusahan yg di tempuh ketika ini mungkin menghasilkn kesenangan kelak, insyaallah..TAPI..haha ade tpnya,,rindu nk pulng itu masih ade..kerana di rumah itu ade 'sesuatu' yg aku rindui..yuhuuuu..i m coming mr. G.t.r ...

No comments:

Post a Comment