Saturday, August 22, 2009

cuti pn kne jwb..

wahh..da dua hari cuti , bermakna dua hari gak pose..alhamdulillah

tp still nk jwb soklan - soklan ni ha..siap ler spe2 yang menjadi mgsa menjawab yg seterusnya..huahuahua..

1. kekasih saya :
bukan kekasih kamu ..

2. Saya sedang mendengar :
lagu doy dr Kangen Band

3 .Mungkin saya patut :

tido ? cz ngantuk sgt.huhu

4. saya suka :

banyak perkara

5. sahabat -shabat baik saya :
baik pd saya

6. Saya xfaham :
ngn org yg tatau malu.

7. saya rindukan :
saat itu.

8. ramai suke cakap :
'npe kurus sgt?'

9. Cinta itu :
Buat aku sakit kapla..

10. Di sesuatu tempat seseorang sedang:
merindui kamu

11. Saya akan cuba:
apa yang saya nk cuba

12. Ayat selamanya membawa maksud :
hingga ke akhirnya kerana tiada yng kekal melainkan Penciptamu..


13. Saya tidak akan/ pernah mahu :
jadi mcm ni dan mcm tu.

14. Bila saya trjaga dr tido pg ni saya :
'Eh .. da lewat..cpt2 kejut yg len sahur'

15 . Saya paling meluat bila :
Orang tu buat saya meluat

16 . pesta n parti adalah :

xphm den ngn soklan nih .. nk definisi g bukak kamus dewan.. kan sonang..

17. haiwan paling comel pernah saya temui ialah:
pernah ke aku jumpe haiwan yg comel?

18. Umur yang paling menyeronokkan :
Umur yg boleh berseronok..huahuahua

19. Hari ini :
saya merasa tenang

20. Malam ini akan:
Saya berdoa semoga lebih tenang

21. Esok pula saya akan :
Meneruskan ketenangan itu


23. Saya betul2 inginkan :
Apa yg saya inginkan

24. Perkara pertama yang terlintas di fikiran apabila melihat wajah di cermin :
'de jerawat tumbuh x?"

25. Tempat membeli blah atau arked permainan :

tempat korag habiskan duit n mengkayakan lagi owner nyer..

26. mkanan barat atau jepun:

Bedal je selagi halal..

27. bilik terang atau gelap:

bilik terang + gelap

28 . ayat terakhir paling bermakna yang pernah anda katakan pada seseorang :

Jaga diri baik2..


korg plak kne jwb tau:

  • ecah
  • nad
  • zubir
  • niza
  • diba
  • yan




No comments:

Post a Comment